Januari kavalkad!

Nu är det dags för allt som visats i den första månaden på det nya året, 2009! Jag vet att det är februari från och med i natt men jag var inte säker på om jag skulle lägga in ett inlägg med naglar eller smink så det fick vara.
(varje bild är klickbar och leder till inlägget med naglarna/sminket!)

1.  
2.  
3.  
4.  
5.

Här är då naglarna jag bjudit på denna månad som nu passerat. Imorgon ska jag bjuda på nya naglar! Jag har såklart lite favoriter bland naglarna. När det gäller själva nagellacket (bortsett från hur det var att arbeta med, endast hur det ser ut på) så är rad 4 bild 2, rad 4 bild 3 och rad 5 bild 1 mina storfavoriter. När det gäller hela naglarna i sig, med nail art och hela köret så är rad 3 bild 1 min enda riktiga storfavorit.

1.  
2.  
3.  
4. 

Här har jag såklart också lite favoriter. Dessa är rad 1 bild 1, rad 1 bild 3, rad 2 bild 2 och rad 4 bild 1. Jag älskar svarta/mörka makes och skarpa svarta eyeliner linjer så då förstår ni varför jag valt två av dem. Dem andra två har ju helt otroligt härliga färger i sig och jag tyker jag gjort dessa snyggt.
Nu vill jag höra era nagel och smink favoriter bland det jag visat upp under månaden!

Kommentarer
Postat av: Therése

Va roliga de små extraliven (svamparna) var! Helskönt! Har någon sådan inspirationsbild liggandes på datorn :D Mina nya naglar kommer upp inom kort, dock så blev de inte så bra, blev lite testat mest :P Kramar

2009-02-01 @ 17:45:16
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Therése: Visst är dem! Äh, det är alltid kul att se, sen vet man ju att det inte kan bli snyggt alla gånger, men man har i alla fall övat! ;)

2009-02-01 @ 18:17:06
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Härliga naglar och makeuper! Jag gillar också dina svamp-naglar! Så roliga!

2009-02-01 @ 19:54:02
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Sminkan: Jag är faktiskt nöjd med det mesta! Tack! Ja, visst är dem coola? ;)

2009-02-01 @ 20:03:51
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0