Rosalilagul skuggning.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle ha som rubrik till den här maken men denna får funka. ;) Idag bjuder jag alltså på lite rosalilaorangegul blandning.


Alla skuggor denna gång från den svarta VLD paletten.

 
Jag vet inte om jag är så nöjd med denna. Jag vet att jag är amatör men man kan få det att se så mycket bättre ut. Anledningen är, som jag sagt tidigare, att jag inte lägger ner så mycket pengar på massa olika typer av smink och applikatorer(?) så allt blir inte proffsigt. I alla fall. Som andra bloggare också sagt så smular det väldigt mycket om skuggorna och dem går sönder om man trycker för hårt med vad man nu applicerar med. Jag har lärt mig att inte alls trycka hårt, utan att bara dra applikatorn över skuggorna.


Jag är ett stort fan av rosa så jag har svårt att hålla mig borta från den färgen. Det lär nog bli mer rosa i framtiden. ;)


Kommentarer
Postat av: tirre

cool jävla blogg =)

2009-01-10 @ 04:23:13
Postat av: Alexlyndra

Tirre: Tack!

2009-01-10 @ 15:55:45
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0