China Glaze Lubu Heels.

Idag är det dags för nagellack som jag inte visat upp på ett par dagar. Det blir alltså Ch G Lubu Heels. Lacket jag länge suktat efter.


Jag kan säga redan nu att strunta i att lägga märke till nail arten, den blev inte alls som jag ville. Jag har här fått hjälp av fredagens solljus. Bilden är dessvärre inte så tydlig som jag trodde den skulle vara med hjälp av solen. Jag har i alla fall använt mig av fem lager Lubu Heels. Det är väldigt tunt i början, sen hade jag tyvärr dåligt lack som bas så det spelar nog in väldigt mycket.

 
Detta är alltså ett svart lack med rött glitter i. Mycket häftigt lack om ni frågar mig. Det tog ett tag för varje lager att torka, men det var absolut värt det.


På bilderna jag visar har jag inte använt topplack, men det gjorde egentligen inte så stor skillnad då all glans i mitt topplack sögs in i lacket. Det resulterar i icke glansiga naglar. Jag har däremot märkt att topplacket inte alltid gör så. På lacket jag ska visa imorgon glänser det väldigt mycket!

  


Nail arten på tummen är jag lite mer nöjd med, men det är absolut inte något av det snyggaste jag gjort.

Kommentarer
Postat av: tessan

svart och rött är så jäkla snyggt! har också spanat efter ett svart lack med rött glitter. är det där lacket dyrt?

2009-01-18 @ 15:35:53
URL: http://trubbel.devote.se
Postat av: Alexlyndra

Tessan: Visst är det! Om du beställer från USA/Ebay.uk så blir det billigare i längden. Om du nu skulle hitta det i Sverige kostar det ca 140 kr. Köper du från USA/Ebay så kostar lacket ca 30 kr och sedan frakt på det. Så om du beställer fler av dessa "dyra" lack från utlandet så tjänar du på det i hästlängder! :) Jag kan berätta i skolan om du inte förstår. ;)

2009-01-18 @ 15:41:19
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Suss

Tackar. duktig du är på nailart! själv får man använda konad för å få det snyggt :p

2009-01-18 @ 22:59:04
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Suss: :) Tack! Jag är dock inte nöjd med denna men. Jag kör också på Konad ibland, eller, en gång hittils. :P Men känn dig inte dålig för det, det är slutresultatet som räknas. ;)

2009-01-19 @ 16:56:39
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0