Trögt med uppdatering, för mycket att göra.

Ja, som rubriken lyder så har jag mycket på gång samtidigt. Det är ganska mycket skolarbete och hemprylar som måste göras och då hamnar bloggen tyvärr lite i skymundan. Det kommer absolut uppdateras! Så ni kommer inte undan. ;)  Jag vill verkligen kunna uppdatera varje dag men som sagt, jag har inte tid att göra det hela tiden. Sen har jag inte tid att byta nagellack eller orken att sminka mig varje dag. Eftersom jag inte uppdaterar varje timme så lovar jag er att ni ska få läsa intressanta inlägg!
Imorgon kommer en kavalkad som jag inte vill att ni ska missa. Jag tror inte ni vill missa den heller, visst? ;D
Jag kan säga redan nu att jag ska försöka joina Sminkans och Emma P's fredagsteman varje fredag. Dem ska ha olika teman för varje fredag och det ska bli så spännande!

Ha en resterande trevligt helg så kommer kavalkaden imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0