OPI Ink.

Jag kan bara säga att jag tyckte detta lack hade så häftigt namn att jag köpte det först och främst för namnet, sen såg jag att det skiftade i mestadels blått och lila med skimmer i så då visste jag att jag inte köpt ett lack förgivet. :P


Här kan ni se mestadels det blåa i lacket med smått lila. Lacket är väldigt häftigt tycker jag men sommarens solsken gör nog att det ser helt otroligt ut kan jag tänka mig. Det var lite småjobbigt att måla med detta men det beror nog på mitt baslack (som faktiskt är Mavalas nagelstärkare som SKA funka bra som baslack men det är otroligt jobbigt att få det till perfekt). Som sagt så är det egentligen mycket mer skimmer som skulla framhävas om topplacket skulle vara glansigare.

  
 
På dessa bilder kan ni se skiftningarna ganska bra ändå. Bilderna är tagna under spisfläkten. Jag kom hem så pass sent att det börjat mörkna, så hjälp av dagsljus fick jag inte denna gång.



Ofta när man fotar under spisfläkten vill det gärna bli gulorange ton på bilderna men byter man vinklar och fotar så hittar man tillslut en fungerande vinkel. ;)


Jo, jag glömde ju en nackdel med lacket, eller ganske med mitt topplack från Depend. Ser ni märkena? Efter att ha varit torra 3-4 timmar och sen går och lägger sig, vaknar och ser detta. Jag har äntligen beställt nytt topplack som jag hört ska vara riktigt bra. Det här är faktiskt inte kul. Detta hände ju även med mitt OPI An Affair in Red Square, så det måste vara kombinationen OPI lack + Depends topplack. Ink fäster helt enkelt inte bra på nageln. Det torkar helt plötsligt på vissa ställen och sedan drar man över där och det bildas tunna fläckar.


Nail arten är Art Club Black, Silver Glitter och Malmsy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt! Skitsnyggt! Underbart! Wow! de ord jag kunde komma på. En härlig lyster också i detta lack. Finns den att få tag på. t ex på KICKS?

2009-01-28 @ 21:14:34
Postat av: Alexlyndra

Anonym: Oj! Tack! Det vet jag faktiskt inte, men kolla på Kicks eller Åhlens. Jag vet att dem säljer OPI lack men är osäker på om dem har detta. =/

2009-01-28 @ 21:25:17
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Ink är verkligen läckert! Jag gillar mitt med!

2009-01-29 @ 20:01:03
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Sminkan: Riktigt läckert!

2009-01-29 @ 20:15:01
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Emma P

Urläckert! Ink är urtjusigt, och som vanligt så gillar jag din nailart..

2009-01-31 @ 01:38:54
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Emma P: Tack! Ja visst är den! Hihi tack. :)

2009-01-31 @ 11:07:15
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0