Nyårsdagen.

God kväll denna nyårsdag! Jag hoppas ni alla har haft en bra nyårsafton på det sättet ni ville fira den. Jag firade tillsammans med min pojkvän hemma hos mig. Vi spelade Wii, kollade på Sweeney Todd, käkade brie ost, massa olika nötter och drack julmust. Så otroligt gott! Sen såg vi massa häftiga fyrverkerier!

Jag var så sugen på att lägga upp bilder på mina naglar idag för jag har fixat nya sen igår men jag hinner inte! Imorgon lovar jag er naglar från den första dagen år 2009. Jag hoppas ni kikar in!

Ha ett fortsatt trevligt år och gör det bästa av det som ni kan!

/Alexlyndra

Kommentarer
Postat av: suss

Som svar på båda kommentarerna: De två tidigare årsskiften fick jag finare bilder ;P min kamera börjar bli gammal.



Jag vet inte, men efter att jag har skickat kommentarerna har det blivit vitt och stått "Internt fel" så jag trodde att dom inte kom fram alls :P Men blogg.se bråkar la.

2009-01-01 @ 20:11:28
URL: http://susannekarin.blogspot.com
Postat av: Alexlyndra

Suss: Härligt! Jo det där med gammal kamera kan jag säga att vi är två om. :P

Knasigt. =/ Vi får hoppas den kommer fram!

2009-01-01 @ 20:23:45
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0