Mitt första swatch hjul, China Glaze!

I paketer från H2T jag fick hem i fredags innehöll det 8 st hjul. Jag behövde visserligen inte alla nu men det kan vara bra att ha, sen ska min vän MiNi få en sådan också. ;)
Jag valde att göra ett hjul efter märke eftersom vissa färger är svåra att skilja på om dem är t.ex blå, eller turkos, eller lila, ja ni förstår. Jag har dock inte så många färger att blanda ihop så det är också en av anledningarna till att jag går efter märke.


Här har vi alla mina China Glaze lack, och här är dem listade UTAN att ha skrivit China Glaze före:

1. Side-Saddle.
2. Lubu Heels.
3. Ruby Pumps.
4. Limbo Bimbo.
5. QT.
6. Coconut Kiss
7. Harmony.
8. 2NITE.
9. Blue Sparrow.
10. For Audrey.
11. L8R G8R.
12. Emerald Sparkle.
13. Platinum Pearl.
14. Sexagon.
15. Orange-Pacific.
16. Yell-O-Neil.

Här kommer lite närmare bilder i dagsljus och med blixt:
 
Side-Saddle ser lite lila ut på blixt bilden men det beror på att jag haft vitt som underlag, annars är den brun.

 

 

 
Bilderna med blixt ser ni är tagna med vit bakgrund vilket var väldigt osmart då det ger lite fel färg, men inte så farligt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

China Glaze makes such beautiful holos! :-)

2009-02-23 @ 18:06:50
URL: http://drfrankenpolish.wordpress.com
Postat av: Therése

oooh nice :D visst är det väl kul när man får hem paket med nya nagellack?!

2009-02-23 @ 18:24:18
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Amanda: You're so right! :)



Therése: :D Ja åh ja, lika stor fröjd varje gång! :)

2009-02-23 @ 20:00:54
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0