Nya lack!

Igår fick jag hem ett nagellack efter att ha gått på stan och sen när jag kom hem såg jag ett avi liggandes. Oj oj så glad jag blev! Det första ja ska visa är nagellacket från stan.
(Yesterday I arrived at home with a new polish after a small shopping tour in town and I also got an advice of delivery. I got so happy! First I'll show you the polish from the shopping tour.)


Jag har tänkt köpa detta lack förut men har aldrig gjort det förrän jag för någon dag sen såg det på Sminkans blogg och jag kunde inte hålla mig. Viva la Diva #109. Ett gråaktiskt metallic lack med smått micro glitter i olika färger men dessa är svårt att se om man inte kollar riktigt nära och riktigt noga, annars ser det mest ut som silvrigt skimmer.
(I've considered buying this before but I never did until just recently when I visited Sminkans blog and she had a post with this polish swatched. Viva la Diva #109. A greyish metallic polish with small micro glitter in many colours, but these are hard to see unless you look very close, otherwise it's just silvery shimmer.


Vi får se när jag ger er swatches. ;)
(We'll see when I swatch this.)

Nu till paketet! Det var ett paket från Cherry Culture. Detta var första gången jag beställde därifrån och det gick utan problem. Leveransen var på ca 16 dagar med påsk och allt emellan.
(Now to the delivery! It was from Cherry Culture. This was the first time I ordered from CC and the process was flawless. The mail arrived about 16 days after ordering with Eastertime and such between.)


Här har vi dem, från vänster till höger (Here is the polishes, from left to right):
NYX Girls 221
NYX Techno
NYX Wild
Sinful Colors San Francisco (!!!)
Sinful Colors Love Nails
Sinful Colors Serena (Jag visste inte hur det såg ut och vill ej ha det. I didn't know what it looked like and I don't want it.)
Sinful Colors Forget Now

Jag är så jäkla glad över att ha ett eget San Francisco. Det måste vara ett av de snyggaste gröna lacken som finns!
(I'm so happy to have my own San Francisco. It's probably the most beautiful green polish on the planet.)


I solljus.
(In sunlight.)


Med blixt.
(With flash.)


Jag fick även en gåva från CC; ett Chocolate lip gloss. Jag använder inte sånt här så det åker till mammas ägo. ;)
(I also got a gift from CC, a Chocolate lip gloss. I don't use this kind of cosmetics so I'll give it to my mother.)

Kommentarer
Postat av: Karusell

Åh, San Francisco! Förstår att du är glad. :) Resten av färgerna såg rätt härliga ut de med, ser framemot swatchning. :)

2009-04-15 @ 19:45:32
URL: http://lina.umea.com
Postat av: Velvet

What a pretty color! Can't wait to see it on you. Great nail polish you ordered!

2009-04-15 @ 20:47:54
URL: http://bringonthebling.blogspot.com/
Postat av: Alexlyndra

Karusell: Jag är verkligen det. :) Jo jag diggar dem rejält, men som sagt, inte den ljusrosa. Även om jag är ett starkt fan av rosa så tror jag detta är väldigt transparent, men det visar sig.



Velvet: Thank you! I totally agree. ;)

2009-04-15 @ 21:02:06
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, nu sitter jag och lyssnar på avril och sum 41. Sitter och tänker på dig och pratar med jocke, tror du att det dyker upp många minnen eller?

Världens bästa minnen! Du var liksom med när jag träffade min första kärlek, för min skull!

åh, jag saknar dig, även fast vi blivit så olika nu, men vi är ändå lika!



JAG ÄLSKAR DIG!!

2009-04-15 @ 22:54:14
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: ingegerd

jag ser fram emot häftiga bilder!!!ha det gott!

2009-04-15 @ 23:03:07
URL: http://nicecandylife.blogg.se/
Postat av: Emma P

Vad kul med nya lack! Och vad extra kul med San Francisco! Sminkan brukar ju säga att än det ena och än det andra gröna lacket är vackrast i världen. Men hon bara ljuger, San fransisco är världens vackraste lack, jag lovar!!!

2009-04-16 @ 16:26:42
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Anonym(Fia): Åh tjejen! Jag tänker på dig varje dag, verkligen. Jag saknar dig med, otroligt mycket! Olika kan vara bra, kompletteringar liksom. ;) Jag älskar dig också!



Ingegerd: Snart så. ;)



Emma P: Ja åh, jag är så överlycklig över San Francisco! Haha, jag tror på dig där, San Francisco är garanterat det finaste lacket!

2009-04-16 @ 17:02:39
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Härliga nya lack! Hurra!

2009-04-16 @ 18:28:54
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Sminkan: Jag håller verkligen med!

2009-04-16 @ 21:26:10
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0