Utan nagellack med baslack från Mavala.

Jag har ännu inte lagt upp någon bild på mina naglar utan nagellack. Anledningen är att jag starkt ogillar formen på mina naglar.


Jag använder alltså Mavala 002, baslack. Det blir ingen slät yta av det utan det känns lite kornigt, men inte för mycket så det påverkar nagellacket sen.

Här ser ni formen jag pratar om. Det behöver absolut inte vara fult men jag vill inte ha så. Om jag filar för mycket så är jag rädd att något ska bli fel. För jag tycker jag gör dem smalare och smalare hela tiden men det ser ändå likadant ut. Jag har ändå en räddning: jag använder alltid nagellack och man behöver inte måla ända ut i kanterna, utan man kan måla så att en bit av naglarna fortfarande syns. Jag kan lägga upp en bild på det till julen då jag ska måla hela naglarna.

Kommentarer
Postat av: Annie

svar: Hahaha japp de är dem ;)

2008-12-18 @ 16:47:04
URL: http://pieceofpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0