Tack youtube, igen.

Jag hittar mer och mer grejer på youtube hela tiden och jag blev lite kär i en annan simpel sak, även detta i slutet av november:


Först gjorde jag ett smalt rosa streck som visar vart jag ska måla, med en smal pensel. Sen målade jag ena sidan rosa (Viva la Diva) och andra sidan röd (H&M). Sen var det bara att dra det svarta (Viva la Diva) strecket och så var det klart!
Det enda som var drygt med denna var att mina naglar blev missfärgade, även fast jag hade baslack. Jag fick en förklaring av en tjej som jobbar med naglar dagligen och nu vet jag varför. Det kan lätt bli så med billiga baslack, samt om baslacket och nagellacket inte är av samma märke, vilket mitt inte var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0