Sotsvart.

Halva sommarlovet gick jag och suktade efter svart hår! Det gjorde det inte bättre att alla i Thailand (som jag då var i) hade svart hår.
Så fort jag kom hem åkte jag med min far och köpte två förpackningar svart hårfärg. Otroligt nog räckte det med en förpackning!



Det var länge sen jag hade svart hår, nästan fem år sen. Riktigt snygg är det i alla fall. Det passar till allt!


Det enda som är drygt med svart hår är om man vill ha ljusare efteråt för då börjar blekningsprocessen som skadar håret och är ganska dyr.


Man ska akta sig för vad man använder för blekningsmedeln.
Jag kan varna för Palette! Schwarzkopf är mycket bättre för håret, men som sagt, fortfarande skadar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0