Snart kommer paketen!

Förra veckan (torsdagen) beställde jag nagellack från USA. Nu tidigare i veckan fick jag mail om att alla tre sidor har skickat sin beställning och vad jag vet så har en kommit till Sverige! Jag är så lycklig att jag hoppar upp och ner!
Nu kanske ni undrar vad jag har beställt ifrån för sidor, och dem ska ni få här:
Head2toe --> Nagelvård, hårvård, kroppsvård etc.
8ty8 --> Nagelprylar! Nail art lack, vanliga lack, strasstenar, nagelvård etc.
Lotionsource --> nagelprylar, moodlack! kroppsvård, kosmetika etc.

Från dessa sidor har jag beställt ca 26 lack! Jag hoppas verkligen på att få dem nu nästa vecka innan jul, annars måste jag vänta minst en vecka till. Man får inte ha för stora förhoppningar, vilket jag alltid har.

Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Wow, så kul! Håller tummarna för att du slipper tullen!

2008-12-21 @ 19:38:00
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Rocketqueen: Tack! Det hoppas jag med! =)

2008-12-21 @ 20:07:12
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0