Simpelt kan vara snyggt!

Det behöver inte alls vara massa detaljer och pul för att få det snyggt på naglarna, visst?
Ibland har man inte tid att sitta med naglarna länge så man kan dra till med något simpelt men ändå snyggt!
Så var det för mig några dagar efter förra nail arten så jag gjorda detta:


Som sagt, väldigt simpelt men kan bli snyggt.
Här har jag använt Viva la Divas svarta (som kräver minst två lager för att bli svart för i vissa ljus blir det mörktblått) och det vita är farsibellas.

Här använde jag mig aldrig av baslack eller topplack och det kanske syns, i alla fall att jag inte använder topplack.

Nu på senaste när jag använt detta svarta lack har jag märkt att det suger åt sig all glans från mitt topplack.
Mitt topplack är i och för sig inte det bästa men jag ska köpa nytt efter jul. jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0