Annat svart och blont.

Jag älskar att variera mig men jag var fortfarande så kär i kombinationen svart och blont att jag testade något annat. Detta i början var december -07:

  

Blont under och svart endast uppe på. Inte alls så lyckat då jag var orange i luggen efter att ha blekt bort det gamla svarta. Det är riktigt bökigt att färga håret när man ska spara blont hår. Kommer man åt något av det blonda som inte ska bli färgat av den andra färgen så blir det färg där, det går inte att undvika.
På den andra bilden ser ni här att det blivit silvrigt på vissa ställen? Det är för att det svarta kommit år pytte lite och då blev det så här. Det är svåra grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0