Misa Let's Go Green.

Mitt första Misa lack! Let's Go Green.


Ett kanonfint grönt lack med härligt skimmer. Det är väldigt neon grönt men ger ändå inte den där "in your face" intrycket så den inte är så chockig samt att det är skimmer i. Den är nog lite mer jätte grönt äpple grön.

 
LGG är ett ganska transparent lack som jag skulle säga kräver ca 5 lager för att vara heltäckande. Jag har 3 lager och man kan på nära håll se VNL. Lacket verkar torka ganska fort tycker jag. P.g.a att det är transparent så blir det lätt tjockare på vissa ställen så man ser streck där det tydligare är mer lack, så även där visas det att man behöver ett par lager för att få det jämnt och snyggt. Tre lager ä nästan för lite för jag har också vissa ställen där lacket ser tunnare ut än på andra ställen.


Ser ni hur härligt grönt det är? Jag är tok kär! Detta kommer bli poppis för mig att bära i sommar.


Ni kanske undrar vad tusan det är jag gjort för symbol på nageln? Några av er kanske redan vet, några kanske vet när jag talar om och några av er kanske inte vet ens när jag talar om. Det är en så kallad Triforce från Zelda spelen. Jag är som sagt en liten spelnörd och är väldigt nostalgisk av mig. Me love Zelda. ;) Det är meningen att alla trianglar ska vara i fyllda och vara gula men den gula nail art pennan jag har är neon gul och väldigt transparent. Jag ångrar nästan lite att jag inte hade vit som grundlack istället för grön.

  
H2T Neon Yellow och den vackra Teal Green. Tänk om Teal Green även var som ett vanligt nagellack. Det kanske i och för sig finns något sådant men än så länge så vet jag inget. Dela gärna med dig om du vet något. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

he he...jag är STORT Zelda fan så jag kände igen det direkt...)

2009-03-18 @ 21:43:06
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: ingegerd

snyggt!!!gillar färgen!!!=)

2009-03-18 @ 21:51:25
URL: http://nicecandylife.blogg.se/
Postat av: Amanda

The design on that is so cool!!!

2009-03-19 @ 01:49:02
URL: http://drfrankenpolish.wordpress.com
Postat av: Alexlyndra

Karin: Åh, vad kul! :D



Ingegerd: Tack! Ja visst är den snygg!



Amanda: Thank you!

2009-03-19 @ 18:41:06
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0