Konad prylarna har landat!

Nu har jag fått hem mina Konad prylar från den finska webshoppen Nagelshop. Jag beställde i måndags och dem kom idag, helt otroligt! Efter bara en dag, eftersom gårdagen var röd!


Här är innehållet av det jag beställde, ett Stamping nail art set och två bildbrickor.

 
På bilden till vänster är det stämplar för en fransk look och på den högra bilden är det i stort sett Halloween stämplar men jag ville bara åt döskallen som ni ser uppe till vänster på den högra.

 
(Jag vet att kameran syns). Här är de två bildbrickorna som ingick i set:et. Lite smått och gott på dem.


Tre lack som är till för att stämplas med. Jag tänker även använda mig av lacken jag redan har då det är tråkigt att bara stämpla i dessa tre färger.


Sen självklart stämplen och skrapan! Allt detta fick jag hem för ett ynka pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0