Tatuering skaffade jag mig!

Jag skulle ju även skriva om piercingar och tatueringar ju! Jag skaffade mig en egen i början av sommaren i år.
Det var ingen annan än min far som gjorde den. Vid detta läget (nu i december) har han tatuerat i lite mer än ett år och är redan sjukt bra.
Det är så klart en lång väg till att bli proffs men som jag sagt tidigare, övning ger färdighet. Jag tror nästan det är mitt motto om jag nu ska ha något.

Här är i alla fall lite bilder som tatueringen dyker upp på:

   

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Ah, I love it! Kanonsnygg!

2008-12-15 @ 08:02:26
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

rocketqueen: Tack så mycket! :D

2008-12-15 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0