Paket!

Jag berättade ju i tidigare inlägg på att en man ringt på i fredags med ett paket. Jag tycker posten borde ha sänt ut ett avi i fredags så det skulle kommit idag men icke. Jag satt med öronen på spänn så jag kunde höra när posten föll genom brevinkastet. Två gånger fick vi post men där låg inget avi.
Det är lite konstigt då det faktiskt borde ha kommit ett igår men det kommer nog idag! Men det får jag inte veta förrän senare ikväll.

Nu till dagens lycka! Idag var jag hemma när det ringde på dörren! Det var inte samma paket utan från Head2Toe!

 
Jag beställde den 11 december och nu, 12 dagar senare1 är lacken i min ägo!

 
Två lack från Orly, Opal Hope och Goth.

  
  
Sex lack från China Glaze! Blue Sparrow, 2NITE, Ruby Pumps, Lubu Heels, QT och L8R G8R. Sen har vi en polish corrector pen. Den innehåller polish remover och används till att ta bort nagellack som kommit utanför, riktigt smart!
Ni ska få se dessa lack på naglarna också men nu är det julnaglarna som gäller!

Jag är så lycklig att äntligen få hem de första lacken! =)

Kommentarer
Postat av: Emma P

Åh, det är alltid så kul med paket! och bra val har du gjort! Jag har flera av China Glazen och de är jättefina. Var beredd på att Blue Sparrow har lite knepig yta bara.

2008-12-23 @ 11:20:45
Postat av: Alexlyndra

Emma P: Visst är det? :D Tack! Åh, tack för tipset, det ska jag komma ihåg. =)

2008-12-23 @ 11:27:08
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: RM

Fina grejer. :9

2008-12-23 @ 15:13:23
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

RM: Tack! =)

2008-12-23 @ 15:29:40
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0