Nya lacken på posten.

Idag fick jag höra att en leverantör hade varit och ringt på dörren i fredags men sån otur som jag har så var ju ingen hemma! Nu vet jag i alla fall att det ligger på något postkontor i närheten och ska hämtas ut imorgon! Jag är så ivrig. Jag kan knappt vänta!
Jag tror att det är mina mood lack beställda från LotionSource!

Jag har redan planerat att fixa naglarna till julafton imorgon på dagen och jag kan inte hämta ut paketet förrän efter 17.00 så jag ska visa alla mina häftiga nagellack på torsdag eller fredag. Det vill ni inte missa va? :D

Kommentarer
Postat av: victor

Hej, Åldrandet förtrycker,torterar och dödar massor med gamla människor varje dag ,Jag tycker vi ska besegra åldrandet och rädda gamla människor från ofrivillig död.

Så om du är för livet och emot åldrandet kolla in min blogg och hjälp till att krossa åldrandets skräckvälde.

2008-12-22 @ 11:10:16
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Pixelpig

hej, jag hittade just till din blogg, kul!

Vad fick du betala för frakten från Lotion Source.

2008-12-27 @ 18:20:06
Postat av: Alexlyndra

Pixelpig: Hejsan! Vad kul att du börjat läsa! =) För fem lack blev det ca $30,00. Absolut inte mer!

2008-12-27 @ 21:07:15
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0