Ta bort Blue Sparrow + Krackle.

Idag tog jag bort mitt Krackle lack och Blue Sparrow från naglarna. Jag har hört såna historier om att Blue Sparrow ska vara riktigt jobbigt att ta bort pga all glitter som den innehåller. Jag kan meddela att det gick hur bra som helst för mig att ta bort de två lager jag använt. Visst, man fick gnugga lite extra men det var inte som andra glitter lack där man nästan måste sitta och skrapa. Jag använde Gripens remover.


Här en en bild från när jag målat naglarna med Krackle lacket och fått lacket på huden. Här har jag alltså använt mig av en skvätt remover och här är resultatet. Som ni kan se på bilden så är det hur svårt som helst att få bort. Man ser på paden hur mycket som lossnat. Jag lät det vara kvar så det tillslut fick gå bort med tvättar. Förövrigt så är Krackle lacket lite jobbigt att få bort från nageln. Det sitter hårt och man måste nästan skrapa med padsen för att få bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0