Dagens make.

Jag var totalt oinspirerad när jag gjorde denna make tidigare i veckan, därför är den inte alls en höjdare.


Som sagt, väldigt tråkig. Alla skuggorna är från VLD paletten. Jag har inget starkt minne om vilka skuggor jag använde så det blir lite av ett problem att tala om vilka jag använde.


Jag gillade faktiskt hur jag lagt ut bågen, som är gjort av en mörk skugga i VLD paletten. Jag ber om ursäkt för ett så oinspirerande inlägg men jag är inte alls på topp just nu. För att inte hamna utanför temat på min blogg för mycket så kan jag i alla fall säga att min pojkvän om ca 40 minuter sitter på ett plan och åker iväg till Thailand i två veckor.


Ni ska få naglar inom ett dygn. Lacket blir ett av de lack jag fick från H2T här om dagen.
Ha en trevlig start på helgen allihop!


Denna är tagen med blixt.

Kommentarer
Postat av: Therése

ja visst är orchistra snygg! såg att du hade malmsy också, trodde att jag hade beställt den men det hade jag tydligen inte. Vilken tycker du om bäst?

2009-02-13 @ 16:12:16
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Therése: Jätte snygg! Japp, den har jag. Konstigt, det kanske var en sån grej att man tänkte på den, var bergssäker men ångrade sig i sista sekund eller bara glömde bort den. Hm, jag gillar ju rosa och Malmsy är ganska rosa så jag får nog gå på Malmsy. ;)

2009-02-13 @ 17:33:40
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Therése

Va kul att du tyckte om manikyrerna! Har du gjort någon speciell allahjärtans manikyr eller kör du på som vanligt och skiter i detta kommersiella tjafs? ;) puss och ha en bra början på lördagen!

2009-02-14 @ 08:26:55
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Therése: Jag har faktiskt dagens naglar som jag ska sätta upp som är inspirerade till dagen, lite för att jag spenderar den utan min pojkvän. Ha en bra dag du med! :)

2009-02-14 @ 11:03:45
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0