Blondering.

Det var ett tag sen jag la upp något om mitt hår i bloggen. Det är ju ändå en del av min blogg att skriva om hur. Idag kommer det i alla fall ett inlägg från gårdagens färgning!


Så snyggt va? ;) Jag gladdar runt väldigt mycket när jag färgar håret, men lyckas aldrig få färg där jag inte ska få färg. Jag använder mig av Jane Hellen Mood Ultrablond. Jag vet att jag kan använda blekning eller avfärgning men jag har använt det för mycket på mitt hår tidigare och Ultrablond sliter ganska mycket bara det.

 
Som ni ser så är det underhåret samt runt om hela håret. Undersidan av luggen blir färgad samt två slingor jag valt ut.

 
Massa orange fångade kameran upp. Håret är inte alls så orange som bilderna visar utan håret är mer rödblont, om ni förstår.


Utväxten blev såklart blond. ;) Lite grönaktig på bilden. Det var inte meningen att det skulle bli blont utan det skulle bara bli ljusare, sen fick det bli den färg det ville. Det blir ju lite med karaktär. Nu ska jag tatuera mig! Woho!

Kommentarer
Postat av: MissPurple

Coolt.

Åååh vad ska du tatuera?

2009-02-15 @ 16:29:14
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

MissPurple: Syns i senaste inlägget. ;)

2009-02-15 @ 16:37:47
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0