Paus från färgandet!

I slutet av vårterminen fick det vara nog. Min naturliga hårfärg är råttfärgat så jag
valde att färga en brun färg så utväxten inte skulle se så hemsk ut.


Det är dyrt att färga ofta, speciellt när man köper lite dyrare märken och två förpackningar varje gång.
Så samtidigt som det blev sommarlov för mig så blev det sommarlov för håret.


Jag kunde sjävlklart inte låta bli att göra något med håret så jag la i lite blont på tre ställen.
Att bara ha brunt skulle ta död på mig, riktigt tråkigt.


Nu är det inte så att mina åsiktet för alla personer utan dem rör bara mig. Säger jag att det är tråkigt så menar jag att det endast är tråkigt på mig i mina ögon. Så ta aldrig illa upp! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0