Kicks VLD palett.

Idag tänkte jag bege mig ut till stan för att köpa Kicks VLD palett, ett lila glitter nagellack från VLD och ett mörkgrönt nagellack. Jag fick hem två av dessa, paletten och det glittriga nagellacket. Jag är verkligen i behov av det mörkgröna nagellacket så om någon vet var man kan hitta sådant (ej från utlandet och ej över 100 kr).


Här är alla 48 ögonskuggor som ingår, plus en spegel, för endast 159 kr! Jag har hört att kvalitén på skuggorna inte är så bra men jag är ingen proffssminkare så det lär inte vara nån skillnad för mig.

Jag gillar att det är så många olika färger och olika nyanser på färgerna så man kan göra en schysst skuggning. Jag har i stort sett bara en rosa, en röd, en blå osv.

Kommentarer
Postat av: Malin

funderar på att köpa de där också faktiskt även fast att jag egentligen bara använder smink ifrån make up store:P :) kram malin

2008-12-21 @ 15:16:17
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Alexlyndra

Åh vad trevligt! Nej jag sminkar mig inte heller så ofta med olika skuggor, mest kajal och mascara bara ;)

2008-12-21 @ 17:07:03
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0