Första, eller nästan, nagelpulet.

Jag har alltid haft ett intresse för naglar och nail art men jag har aldrig tagit mig tid att leta runt på nätet.
Det första lacket jag hade med smal pensel var ett lack från Stargazer som jag pulade lite med. 
Det blev gammalt fort och då orkade jag inte pilla mer så jag försökte med mina vanliga lack.

Det här var det första jag gav mig på och detta var den 27 oktober:



Dem som håller på med naglarna vet hur svårt det är från början. Man är ostadig och inte alls kunnig om tekniker eller material, man bara kör.
Jag använder inga dyra märken. Det blåa är från Viva la Diva och skiftar väldigt svagt i lila.
Det lila lacker är Isadoras wonder nail med wide brush. Jag älskar detta lack då konsistensen och borsten är mysiga att jobba med.
Det glittriga är också från Viva la Diva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0