"Favoritlistan"

Den här listan går tydligen runt bland massa bloggare och är startad av LipGlossBitch, så jag hakar på!

Rengöring: Diverse tvålar.
Ansiktsvatten: -
Skrubb: Ldb.
Mask: -
Ögonmakeup remover: L'Oreal Demaq expert.
Serum: -
Dagkräm: -
Nattkräm: -
Ögonkräm: -
Solskydd: -

Primer ansikte: -
Primer ögon: -
Foundation traditionell: -
Foundation mineral: -
Färgad dagkräm: -
Concealer: -
Löst puder: -
Fast puder: -
Rouge fast: -
Rouge kräm: -
Rouge stain: -
Highlighter/all-over puder: -
Bronzer:  -
Verktyg ansikte: -

Mascara: Telescopic Clean Definition.
Mascara vattenfast: -
Eyeliner/kajal penna: Misline D2 (Thailand).
Eyeliner flytande: Nivea Expert Eye Liner.
Eyeliner gel/kräm: -
Ögonbrynsprodukt: -
Ögonskugga fast singel: -
Ögonskugga palett: Viva la Diva.  
Ögonskugga lös: -
Verktyg ögon: -

Läppenna: -
Läppstift: -
Läppbalsam: -
Läppglans: -
"Plumper": -
Vektyg läppar: -

Duschkräm: Ldb.
Bodybutter/hudkräm: H&Ms egna.
Bodylotion: .
Brun-utan-sol eller en "skimmer"produkt: -
Skrubb: Ldb.
Deo: Dove Go fresh.
Shampo: Head&Shoulders.
Torrshampo: .
Balsam: Naturelle honung
Inpackning: -
Stylingprodukt: -

Handkräm: -

Nagellack: Massor.
Baslack: Mavala protective base (tillfälligt).
Topplack: -
Vårdande nagelprodukt: -
"Allround" produkt: -
Doft dag: -
Doft kväll: -

Som ni ser så använder jag verkligen inte mycket skönhets produkter vilket jag aldrig gjort. Vi får se när jag blir vuxen och tjej nog. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0